»Kitajska je izjemno veliko in hitro razvijajoče se filmsko tržišče. Iz naše filmske zgodovine poznamo dober primer slovenskega filma, ki je navdušil kitajsko občinstvo. Takrat je to bil film Kekec, danes je Orkester. Čestitke Matevžu Luzarju, ki je s svojo režijo uspel prepričati tako zahteven kulturni prostor kot je Kitajska.«
»Nagrade sem se zelo razveselil, saj prihaja iz drugega kulturnega okolja. Po odzivih sodeč je film očitno nagovoril kitajsko občinstvo. Vsako priznanje za film je lepa potrditev ne samo mojega dela, ampak tudi dela celotne ekipe.«
»Najin dokumentarni film, tako vsaj upava, pokaže, da je ljubiteljska strast proizvedla nezanemarljiv korpus povsem izvirnih podob in avtohtonih avtorskih pristopov, ki jim danes v resnici mirne vesti lahko rečemo zgodovina slovenskega eksperimentalnega filma.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju